Autor / Wiadomo

Sądzę, że mam taki problem, ponieważ mój ginekolog zacz

Juukla
Pisarz



Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 588
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Wto 11:15, 25 Mar 2014     Temat postu: Sądzę, że mam taki problem, ponieważ mój ginekolog zacz


Zaproponował mi oczywiscie, ze zaamieszkam przez ten czas razem z nim... [link widoczny dla zalogowanych] to zarzuc gdzies posluchamy ;]
no właśnie trzeba umiejętnie to dobierać do stanowisko o jakie się ubiegam.
Cascada - Everytime We Touch
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

dla mnie pajak jest wrogiem nr 1, no moze 2, jesli wziac pod uwage osy/ szerszenie i inne zolto-czarne latajace stawonogi, tylko ze ich nie spotykam na co dzien. [link widoczny dla zalogowanych] Serdecznie ich polecam.

Tylko strasznie się boję ze schudnę (tak jak juz tu pisałam). Uzywałam wszytskich kosmetyków, do kreconych włosów.. Dzień przed spodziewaną @ zrobiłam test, jedna kreska wyraźna, druga prawie niezauważalna. twarde z nas babki tyle wytrzymalysmy to i dalej damy rade wynik wątpliwy - AU/ml min 6 max 10 [link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam goraco ok, grapka, wierze ci i mysle ze jest to rzecz bardzo indywidualna i jednemu moze pomoc drugiemu nie, szkoda tylko ze w tak mlodym wieku masz juz za soba tak powazna operacje. Wycieczkomaniak - no to może następnym razem wybierzemy się do zoo w Krakowie w takim razie w sumie to do Krakowa to bym chętnie pojechała sobie połazić po mieście, tam jest tak fajnie. Wycisnąc sok z 3 cebul do słoika,dodac łyżeczkę soku z cytryny,do tego 2-3 łyzki olejku rycynowego,wymieszac potrząsając słoikiem.Nałozyc na włosy ,mocno wcierając w skórę głowy i na 2 godziny pod czepek foliowy.Potem spłukac i umyć włosy szamponem-najlepiej ziołowym-pokrzywowym .Powtarzać co tydzień . Moje drogie cały czas apeluję nie stosujcie tabletek i proszków to bardzo szkodliwa chemia typu Chiński meizitang, błędne koło, pewna choroba i efekt jo-jo!!!. białym, w ciągu 7 dni mam przesłać zaliczkę i zaklepane cieszę się i mam nadzieję, że pogoda nam dopisze Hej dziewczyny jak się czujecie?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam Jola
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
To jeszcze raz ja.
Zobacz profil autora
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)


 


Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach